lördag 25 februari 2017

The Music of Motown

Har lite svårt att vara still just nu, kommer precis från en konsert med skön Motown-musik med Blossom Tainton, Gladys del Pilar, Jessica Folcker och ett gäng duktiga killar och tjejer, bl a Boris René.


 En och en halv timme med härliga röster, härliga scenkläder och stora frisyrer. AfroDite-tjejerna var ju det stora affischnamnet men de andra tjejerna och killarna var minst lika bra!


Nu har jag lust att sätta igång och lyssna på en massa musik av Marvin Gaye, The Supremes, Jackson Five mm men då lär jag väl aldrig somna, så jag får väl lugna mig till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...