onsdag 8 februari 2017

Upplagd

Jag började faktiskt med att försöka lägga upp klänningen själv men dels var det så länge sen jag sydde någonting att jag knappt kom ihåg hur man gjorde och dessutom var det svårt att på egen hand avgöra hur mycket som skulle läggas upp. Så till slut gick jag till Sy & Sticka och bad om hjälp - och det ångrar jag inte! Jag lämnade in den i måndags och fick meddelande att den var klar igår (tisdag), snacka om snabba ryck! Dessutom, när jag hämtade ut den idag fick jag veta att det kostade - håll i er nu! - 125kr. Och fint gjort blev det också, så jag är väldigt nöjd. Nu måste jag bara komma på ett tillfälle när jag kan börja ha klänningen. Jag tror jag har en idé om det...

Visst är den snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...