fredag 10 mars 2017

Inlämnat och uthämtat

Jag håller fortfarande på och rensar ur min garderob och börjar faktiskt tycka att jag håller på att få lite överblick över mina kläder (de som kvar, alltså). Det har varit dags att lämna en ny påse till Busfrö och den här var faktiskt inte lika knökfull som de tidigare har varit.


När jag hade lämnat ifrån mig påsen och vände mig om för att gå, började min inre siden-detektor (även kallad siden-o-metern) att ge utslag och några meter bort skymtade ett litet hörn av en sjal. Så jag rusade dit och - mycket riktigt...


En stor jättefin sidensjal för 39kr! Japp, så var det - 39kr! Jag vet inte vad den kan ha kostat som ny men det är nog lite mer än 39kr i alla fall! Trots att det inte var en Hermès-sjal den här gången...

Ibland imponerar jag nästan mig själv...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...