tisdag 21 mars 2017

Kaeso

När jag var och fixade naglarna senast så passade jag även på att köpa lite hudvårdsprodukter av märket Kaeso, som de säljer på salongen. Jag hade nämligen hört från en säker källa att de var väldigt bra och eftersom jag hade slut på 1) serum, 2) ögonkräm och 3) nattkräm/kräm utan solskyddsfaktor så köpte jag alla tre.


Och jag måste nog säga att de lever upp till förväntningarna. De går snabbt in i huden, känns behagliga, är organiska och dessutom luktar de gott (väldigt viktigt för mig!). Jag har ingen aning om vad de kostar eftersom jag betalade alla tre produkterna + nagelförstärkningen samtidigt men med tanke på att jag betalade lite drygt 1200kr för hela baletten så kan de inte vara överdrivet dyra. Kaeso har alla möjligheter att bli mitt nya favoritmärke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...