måndag 6 mars 2017

Mer födelsedag

OK, det är ju jätterart av alla som uppvaktar mig på min födelsedag men de verkar inte speciellt bekymrade över min (ständigt ökande) vikt!


Ullis på jobbet t ex, kom och uppvaktade med en påse Brunkullans te (eftersom vi båda har bott i Östersund och delar upplevelsen att ha fikat på Brunkullan på lördagarna), vilket jag tyckte var väldigt trevligt och alldeles tillräckligt men... så halade hon upp en påse med Lindor chokladkulor också! Jag svär på att jag gick upp tre kilo bara av att ta emot påsen i handen!

Men gott var det - inte en kula finns det kvar (och jag börjar känna mig lite illamående). Jag måste verkligen försöka komma iväg till gymmet oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...