måndag 20 mars 2017

Pizza som metervara

Det är nog första gången jag beställer in pizza i meter! På Il Cibo (som, om jag har förstått saken rätt, betyder Käket) kan man beställa en meter pizza på 3-4 personer och eftersom vi var fem stycken, varav fyra ville ha pizza, så gjorde vi just det.


Den ser inte så stor ut på håll men den var nog mer än en meter, faktiskt. Här ser man mer hur stor den var.


Den hade tre olika fyllningar men jag fick bara plats med två av dem på bilden(skulle kanske ha använt mig av panorama-funktionen?). Alla tre var jättegoda.


Men problemet med pizza är ju att det är ganska fet mat och jag känner nu att min lever kämpar för att bryta ner allt fett. Så det är frågan om det blir så mycket sömn inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...