fredag 12 maj 2017

Ulltröja

Jag som vill ha v-ringade tröjor får verkligen passa på när jag hittar någon, även om det innebär att köpa ull-jumpers i maj. (Förresten så har det varit så j-la kallt den senaste tiden att jag tror jag ska börja med yllestrumpbyxor igen!)

I alla fall, så hittade jag en riktigt snygg blå tröja i mjuk merinoull från Wera på Åhléns.


Jag hade en sån tur att just nu får man 30 procent på överdelar från Wera på Åhléns, så trots att den egentligen kostar 549kr (vilket jag tycker är riktigt skapligt ändå), så kostade den bara 384kr med rabatten. Men jag hade även en bonuscheck på 50kr att använda, så den blev faktiskt billigare än så - 334kr! Så skulle det alltid vara, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...