torsdag 8 juni 2017

Nu är den äntligen borta!

Varning för äcklig bild!

Nu har jag varit hos tandläkaren och dragit ut min förhatliga tand - äntligen är den borta! Jag var och drog ut den före lunch så nu sitter jag här och dreglar och är fortfarande bedövad i hela höger käke.
Det betyder ju att än så länge gör det i alla fall inte ont och själva utdragningen var inte så jobbig som jag hade förväntat mig, faktiskt! Vi får hålla tummarna för att det inte blir infekterat men jag brukar ha ganska bra läkkött. Det värsta är att jag inte får äta eller dricka förrän på fyra timmar och jag börjar bli både hungrig och törstig nu.




Här är han, den fulingen! Nyss utdragen.
Sen får vi väl se hur det känns när bedövningen släppt och om jag orkar gå och After Worka med arbetskamraterna i eftermiddag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...