måndag 10 juli 2017

Jobb igen



Tillbaka på jobbet igen efter två veckors semester! Det kändes inte direkt underbart när man vaknade och visste att man skulle till jobbet i morse men trösten är att det gäller bara två veckor den här gången. Sen blir det tre veckors semester till!

Eftersom jag bytte tjänsterum precis innan semestern (del 1) så stod kartongerna kvar och väntade på mig när jag kom. Det verkar som om ingen har packat upp dem under de här två veckorna...


Inte heller hade någon (inklusive jag själv) tänkt på att vattna mina blommor, så jag blev minst sagt förvånad över att se att min clivia fortfarande lever.

Nästa omgång måste jag försöka komma ihåg att gå in och vattna den åtminstone en gång under tre veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...