fredag 7 juli 2017

Träningsfynd?

Jag verkar ju ha svårt att komma iväg och träna nuförtiden så jag tänkte att lite nya träningskläder kanske skulle pigga upp. Egentligen brukar ju jag vänta med att köpa träningskläder tills Casall har utförsäljning men nu var det så länge sen de hade det så jag fick handla på vanlig rea på Åhléns i stället.

Jag försöker bli lite mer färggrann när jag tränar, så det blev blå leggings för 399kr (ord 799kr) och orange - eller korall - topp för 222kr (ord 445kr)
Nu hjälpte det ju inte med nya träningskläder idag, eftersom jag ändå glömde ta med mig dem på förmiddagen men förhoppningsvis sporrar de lite i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...