onsdag 30 augusti 2017

Fullmatad

Jag vet inte hur jag kommer och sova inatt, jag är så mätt och däst! Ikväll har vi kombinerat terminsupptakt med 50-årsfirande med en massa mat på nyöppnade New York Grill & Bar (Visst låter det bakvänt? Bar & Grill skulle kännas mer naturligt, tycker jag.)

Jag visste att jag inte skulle ta chokladfondanten till efterrätt men jag kunde bara inte låta bli!


Den var helt underbar, faktiskt det bästa på hela kvällen men ack så mäktig! Jag är fortfarande proppmätt - t o m efter cykelturen hem (i regnet!) och frågan är, som sagt, hur det ska gå att sova inatt. Jag måste lära när jag ska sätta stopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...