torsdag 14 september 2017

Gratis franstvätt

Jag hade tid till att fylla på fransarna i tisdags (eftersom jag vid det här laget är gravt beroende av falska fransar!) men de hade gjort någon felbokning, så jag fick gå hem igen utan fransar.

Men de lyckades skaka fram en tid idag istället och som kompensation för att jag fick gå dit i onödan så fick jag en gratis franstvätt:

Det var väl snällt! Jag hade ju ändå tänkt köpa den eftersom man inte kan använda "vanlig" ögonmakeup-remover på falskfransar och nu fick jag den gratis! Jag undrar hur mycket den skulle ha kostat...?

Och som vanligt kände man sig mycket fräschare när man gick därifrån än när man kom dit, som nedan lilla collage på före och efter visar:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...