torsdag 26 oktober 2017

Brilltest

Åh, vad jobbigt det är att välja glasögon! Det är bara att vara tacksam för alla år man har sluppit det. Och jag har redan testat linser - mina ögon passade jättebra med linser men jag såg inget med dem, så det är inget alternativ, tyvärr. Så nu har jag till på måndag på mig att testa bågarna jag lånade hem. Och så här ser de ut:





Någon som har några synpunkter? Alla bågar ser så stora ut! Och ändå försökte jag välja några som inte var för stora. Är det modernt med med jättestora 70-talsbågar igen?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker 2 och 4 går till final, och där vinner 4 (tror jag).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen, tack! (Jag är väldigt svag för nr 4 också, faktiskt!)

      Radera

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...