fredag 10 november 2017

Sybarit

 

Igår kväll kände jag mig så bra att jag tänkte gå till jobbet idag och bestämde mig därför att vara med på spelkvällen hemma hos Maria.

Eftersom jag inte har ätit så mycket de senaste dagarna och då bara ganska smaklös och lättsmält mat vågade jag tyvärr inte ta så mycket som jag hade velat av den goda maten som bjöds, utan var riktigt återhållsam - åtminstone ända fram till den smaskiga efterrätten!


Det kanske var därför som jag inte alls kände mig lika bra i magen i morse och insåg att jag kanske borde hålla mig i närheten av toaletten även idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...