onsdag 15 november 2017

Saker som ger lugn och/eller energi

Om ni tycker att mitt liv har verkat mycket tråkigare ett tag så är det för att det är så. Nu när jag jobbar heltid igen så gäller det att inte ta ut sig för mycket för då finns det risk för att man rusar in i väggen igen - och det vill man ju inte. Så enligt överenskommelse med företagshälsovården så ska jag nu ett tag begränsa mina fritidsaktiviteter (dvs sånt jag tycker är roligt) till max en gång per vecka. I stället ska jag försöka hitta stunder i vardagen (läs: på jobbet) som ger lugn och/eller energi. Så idag får vi väl räkna bussturen till Linköping för att gå på workshop i Bildspråk som en lugn stund - det finns nämligen ingenting att bli upphetsad över på den sträckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...