fredag 15 december 2017

Fyndiga fynd

Jag har letat ett bra tag efter en blå-vit längdrandig blus/skjorta (alltså inte en mörkblå-vit tvärrandig t-shirt/topp som det verkar finnas en uppsjö av) men har haft stora problem med att hitta en som duger. Tills nu. Helt plötsligt så fanns den på Ellos. I bomull. Nedsatt till 125,30kr (med någon extra rabatt) från 299kr. Så bra kan det ju inte vara så jag misstänkte att det var något fel med den - genomskinlig, liten i storleken, konstig blå färg men...



... det var inget fel på den alls! Den är inte genomskinlig och är härligt mjuk, precis lagom i storleken och färgen ser lite gråare ut på bilderna än den är på riktigt, så den var helt enkelt ganska så exakt vad jag var ute efter! Vilket flyt, va!

Och medan jag ändå hade fri frakt (!) så passade jag på att beställa en svart sammetsväst för 68,60kr (nedsatt från 199kr) också. Den var det inte heller något fel på, så den behålles också.


Jag önskar bara att alla fynd vore lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...