måndag 11 december 2017

Ny telefon


Då var det dags igen! Att byta telefon, alltså. Jag har alltid lite separationsångest när jag ska skiljas från den telefon jag kan och känner och som liksom har lagt in sig i handen under ett antal år (fyra år i det här fallet). Dessutom är det aldrig så lätt att flytta över alla appar som de får det att låta. T ex har min blog-app försvunnit helt, tydligen, så frågan är hur jag ska blogga från mobilen hädanefter.

Men, i alla fall, den är ganska snygg och dessutom kunde jag ju använda mitt nya, snygga mobilfodral som jag köpte på Sweden FAB Day för 79kr. (En av de få ljuspunkterna den dagen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...