måndag 15 januari 2018

Lugna veckan

För första gången sen jag lärde mig gå, tror jag, så har jag nu en hel vecka framför mig med inga som helst aktiviteter inbokade! Förutom några jobbgrejer och ett läkarbesök med en anhörig så gapar kalendern alldeles tomt. Och nästa vecka är inte mycket bättre, faktiskt. Detta är helt i enlighet med mitt nya, lugna liv för att jag ska orka med att jobba heltid igen efter sjukskrivningen men just nu låter det mer som mitt nya, tråkiga liv. Vi får väl se hur länge det håller... Det får bli träning och TV som gäller ett tag framöver men jag får försöka klämma in åtminstone en fika eller lite shopping för att bryta tristessen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...