tisdag 23 januari 2018

Skålar


Det är inte bara "vanliga" butiker som har rea just nu, även modemagasinens shoppar rear ut en stor del av sitt sortiment - framförallt till glädje för oss som är prenumeranter. Ovanstående två Höganäs-skålar (en och en halvliters) inköptes på BonShop (Bonniers webshop) för 129:50kr/st. Ordinarie pris var - om jag inte missminner mig - 199kr/st.

Och de passar ju extra bra ihop med min gamla, röda, två och en halvliters Höganäs-skål, eller hur!


Jag skulle nog vilja ha en som är lite mindre också - undrar om det finns 0,75-liters skålar? Jag får spana efter det nästa gång jag inte har något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...