onsdag 17 januari 2018

Vinnare eller förlorare


Jag fick en dubbeltrisslott i julas och lyckades först vinna en till och på den vann jag en till plus en vanlig trisslott. Och nu börjar det bli spännande! Ska jag vinna ännu mer nästa gång jag skrapar eller har turen tagit slut nu? Just nu drar jag ut på spänningen så mycket som möjligt för precis som Schrödingers katt vid ett givet tillfälle är både död och levande, så är ju en oskrapad trisslott samtidigt både en vinstlott och en nitlott och jag kan i alla fall inbilla mig att det är en vinst som bara väntar på mig. (100 000kr/mån i 25 år skulle sitta fint!). Så de får nog ligga i plånboken och mogna lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...