onsdag 7 mars 2018

Födelsedagspresent igen


Jag tycker faktiskt det är väldigt trevligt när man får födelsedagspresenter från diverse affärsverksamheter - det är värt att offra lite integritet för. Senast var det mitt apotek (jag vet inte vilken kedja det tillhör, om jag ska vara riktig ärlig, bara att det ligger nära jobbet) som visade sig ha en present till mig. Jag fick välja mellan schampo, balsam och duschgele, så det blev balsam. Jag har för mig att jag fick det förra året också och det var riktigt bra.

Nu ska det bli spännande att se vad jag får härnäst! Synoptik erbjöd min ålder i procent i rabatt på ett par glasögon men jag har ju nyligen skaffat nya brillor, så jag får nog stå över den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hösthy

Del tre i årets höstrenovering blev kombobehandling Moisture Infuser/NBE3000.   Jag har egentligen ingen aning om vad det betyder men det v...