fredag 20 april 2018

Balkongvärme


Idag har det verkligen varit varmt - rena sommarvärmen. Det var definitivt väder att sitta på balkongen. Tyvärr har jag inte kunnat njuta så mycket av den som jag hade velat, varken värmen eller balkongen. Både febern och hostan har gett med sig men i stället har jag börjat må illa och så fort jag försöker göra något avancerat - som t ex borsta tänderna eller äta lite mat - blir jag både yr och kallsvettig och måste gå och lägga mig och vila en stund. Igår var det ännu värre, jag blev yr av att sitta upp och sov i princip hela dagen, så förhoppningsvis är det i alla fall på väg åt rätt håll! Jag är så trött på det här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...