måndag 16 april 2018

Däckad igen!

Jag måste vara den klenaste människan i Skandinavien! Det var ju inte ens en hel månad sen jag var sjuk senast och nu är det dags igen. Som vanligt börjar det alltid på en helg och den här gången är det feber, ont i kroppen och hysterisk rethosta som gäller. Jag brukar ju skryta om att jag aldrig får influensa men den här gången kan det faktiskt vara så. F-n också!

Men det finns hopp - min snälle läkare har skrivit ut hostmedicin som min snälla svägerska har åkt iväg för att hämta ut, så jag kanske kan få sova en hel natt efter två hostnätter. Håll gärna tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...