tisdag 24 april 2018

Jättepaketet

Nu börjar jag äntligen känna mig som en människa igen! Tillräckligt mycket för att komma ihåg att det ju kom ett jättepaket precis innan flunsan bröt ut.

Jag hade ju beställt några (som jag trodde) småsaker från Femina Shop och det var de som kom. Det var bara det att allting var ungefär dubbelt så stort som jag hade räknat med - det var därför paketet var så stort - och tungt...

 Det jag hade beställt var bl a en fin rund vas - den ser ju inte så stor ut, eller hur?


 Men det var den! I och för sig gör det inte så mycket att den var lite stor. Det är bara det att den inte får plats i något skåp så den får väl stå framme.



Jag passade även på att köpa en ugnsform från Le Creuset. Även visade sig vara så stor att den inte går in i skåpet med de andra formarna.


Den får väl bo i ugnen så länge.



T o m solprodukterna från Clarins var dubbelt så stora som min förutfattade mening men det gör inte lika mycket. Solprodukter går ju alltid åt!



Men priserna var i alla fall helt OK på alla sakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...