söndag 29 april 2018

Rutigt

Jag hoppas det har uppmärksammats att jag inte har köpt några nya kläder på dölänge! Det har helt enkelt inte funnits något som jag verkligen har velat ha. Men bara för att hålla mig i form och bevisa att jag fortfarande kan, så beställde jag för några veckor sedan ett par rutiga byxor från mq.se.

De är från Saint Tropez och kostade 379kr, nedsatta från 769kr.

Jag höll på att glömma dem när min influensa och efterföljande magkatarr kom i vägen men som tur är så får man ju alltid påminnelser. Så nu har jag hämtat ut dem och är riktigt nöjd med dem. Så jag har det fortfarande i mig! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...