fredag 25 maj 2018

Möllky i sommarkvällen


Årets första Möllky gick av stapeln igår kväll. Det var en underbar sommarkväll och vi inledde med att festa på delikatesser som Annika minsann hade inhandlat alldeles själv ;-)

Efteråt gick vi ut på allmänningen och inledde spelet. Som vanligt var jag inte ens i närheten av att vinna men jag kom i alla fall inte sist den här gången - tror jag!


Oavsett prestation så fick vi alla smaka på den goda (OBS! hembakade) kakan med vaniljsås efteråt.


Det kändes som den första riktiga sommarkvällen för året, åtminstone för mig.

1 kommentar:

  1. Jag vill tillägga att båda salladerna var hackade och ihopblandade av undertecknad. ;-)

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...