fredag 21 september 2018

Skåpfynd

Ibland lönar det sig att leta ordentligt i skåpen. I morse när jag rotade igenom badrumsskåpet på jakt efter en ny tandkrämstub (som jag inte hittade) upptäckte jag en helt oöppnad ögongele från Lumene i stället.


Jag vet inte var den kommer ifrån men en vag kittling i bakhuvudet säger att den kan ha varit en "födelsedagspresent" från någon online-butik, ev Ellos. Eftersom jag inte tycker jag har någon bra ögonkräm för tillfället så öppnade jag den naturligtvis och testade den. Och den känns riktigt skön, lite svalkande och inget kladdig. Den gillar vi!

Nu ska jag bara komma ihåg att köpa ny tandkräm på väg hem från jobbet idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...