torsdag 13 september 2018

Söt spelkväll

Det var så mycket sött på spelkvällen hos Maria igår att jag tror jag överdoserade. Till att börja med så fanns det både plommon och björnbär att plocka och det gjorde man ju gärna.


Sen - efter en massa god mat och en jättegod blåbärs- och plommonpaj - så ställdes det fram godisskålar, en stod tyvärr alldeles framför mig.


Och som om inte det vore nog så fick man en sötchock av lille Ghost, som Maria skulle vara kattvakt åt några dagar för över ett år sen (Den lätta gick mina föräldrar också på!).


Han var så charmig och go att det inte alls var konstigt att man inte kunde koncentrera sig på spelet Sybarit. Det var helt enkelt trevligare att gulla med Ghost än att spela 😸


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...