lördag 6 oktober 2018

Sushiberoende no more...


Det fanns en tid när jag åt sushi varenda helg - minst! - ibland kunde jag inte ens bärga mig till helgen och smygåt några maki även mitt i veckan. Men så en dag helt plötsligt var jag inte sugen på sushi längre. En fredag "glömde" jag helt enkelt bort att köpa sushi på väg hem från jobbet och sen dess har jag inte ätit sushi alls. Tills igår när jag ville ha något gott på fredagskvällen och tänkte att "Det var ju ett tag sen jag åt sushi!"

Men jag tror kärleken är över! Det var OK men inte mer, inte alls samma njutning att äta det som det har varit varje fredag de senaste 10 eller så åren. Konstigt, eller hur!

Och nu måste jag ju hitta någon annan godsak att bjuda mig själv på efter en hård veckas tampande med webbverktyg som inte fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...