lördag 17 november 2018

Beauty Box


Jag har aldrig prenumererat på en sån där månadens box där man får ett antal produkter för ett fast pris varje månad men jag förstår definitivt tjusningen med det. Själv blev jag oerhört upphetsad idag när jag var och hämtade ett paket från Lyko, trots att jag ju faktiskt har beställt grejerna själv. Lyko har haft utförsäljning på en hel del saker och jag passade på att klicka hem: mineralpuder, balsam, torrschampo och mascara. Nu minns jag inte vad varje sak kostade men jag tror det blev 330kr totalt. Det är väl antagligen vad en sån där månadsbox kostar och då får man ju alltid minst ett par saker man inte vill ha. I min box fanns det bara sånt jag ville ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...