torsdag 22 november 2018

Favorit i repris - Drottningsylt



För exakt åtta månader sedan var jag och såg Drottningsylt på soppteater och blev verkligen imponerad. Och jag tyckte riktigt synd om Maria som skulle ha varit med men som tyvärr fick förhinder. Därför blev jag extra glad när jag såg att den skulle komma tillbaka och bestämde mig för att jag ville följa med och se den igen. Och gissa vad, den var precis lika bra andra gången! Tre bra föreställningar, tre dagar i rad - det är så här livet är menat att levas.


Den här gången bjöds det inte på soppa så vi fick se till att skaffa oss mat själva - det blev burgare på Angry Bull - helt OK de också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...