torsdag 10 januari 2019

Ljuv doft

Att gå på begravning igår var inte direkt upplyftande och att vara på utbildning i ett nytt system hela förmiddagen idag var inte heller någon höjdare - i varje fall inte för hjärnan. Jag känner mig ganska mör just nu.

Men på vägen hem från utbildningen gick jag igenom Åhléns - som ju fortfarande har rea - och hittade den här underbart väldoftande eau de toiletten från (lite otippat) Betty Barclay.


Och inte var den dyr, heller - 112,50kr (halva priset av 225kr). Jag brukar så sällan använda parfym eftersom det alltid verkar vara någon som är allergisk i närheten men jag får väl spraya på mig lite nästa gång jag ska ut och plocka svamp eller nåt. 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...