onsdag 2 januari 2019

Nytt år, ny budget


Under 2018 har jag varit duktig och noterat alla mina inköp och utgifter i en excel-fil, detta för att kunna se var mina pengar tar vägen i detalj. Föga förvånande så visade sig "Klädinköp" vara en av de tunga posterna i min budget. Men någonting har hänt!

När jag igår satt och kollade igenom utgifterna för 2018 så upptäckte jag att mitt totala klädinköp under december månad var - håll i er nu! - 299kr! Det är viskos-byxorna ovan från Femina-shop som jag egentligen mest köpte för att ha och fladdra omkring i hemma.

Jag tror aldrig det har hänt förut att jag spenderat så lite på kläder under en månad. Det känns konstigt. Men som tur är så är det ju rea överallt just nu så med lite tur kan jag hitta lite rea-fynd att räta upp budgeten med. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...