fredag 1 februari 2019

Fika på Täppan

Det är mycket som händer på jobbet just nu, så Linda och jag kände att vi behövde komma ifrån en stund. Alltså styrde vi stegen mot återigen-öppnade Café Täppan på eftermiddagsfikat.

Det är nyrenoverat och nyinrett och var verkligen mysigt men framförallt blev vi båda två kära i lampan gjord av tekannor.


Även fikat var bra. Linda gillade latten till köttbullemackan...


...och jag blev positivt överraskad över att det fanns flera sorters lös-te (t o m några svarta) att välja på och "burken" (den hette så) med planti (vet knappt var det är men gott var det!), chia-frön, müsli, nötter och färska bär var väldigt god - rena godiset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...