lördag 2 mars 2019

27 igen!

Vilken tur man har som har födelsedag i tulpantider!

Jaha, då har man överlevt ytterligare en födelsedag! Det känns nästan som om de kommer oftare än en gång om året nuförtiden...

I år lyckades jag i alla fall pricka in rätt storlek på smörgåstårtan. Maria kom först av gästerna och fick naturligtvis smaka på den först. Den blev klart godkänd!


Det blev lite mer liv och rörelse när nevöerna kom. Och vissa gäster fick helt enkelt lyfta på benen när något skulle letas fram från under soffan.


Och på tal om brorsöner, så hade Ebbe ritat en tårta med 56 ljus åt mig. (Undrar var han fick den siffran ifrån?!) Och jag fick även ett presentkort på blommor, så det lär bli fler tulpaner framöver!


Dessutom fick jag en massa lukta-gott från Rituals och en dvd med favoritmusikalen. Nu kommer säkert min "utlånade" Rocky Horror-film tillbaka från den som "lånade" den men det är OK - då har jag ju en reserv till nästa gång någon "lånar" den!


Och så var det ju disken kvar, då! Dessutom åt mina gäster inte upp all kladdkaka, så jag får nog offra mig lite imorgon. 😋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...