torsdag 4 april 2019

These Vagabond shoes... đŸŽŒđŸŽ”đŸŽ¶


Det Àr kanske inte rÀtt tid att köpa varmfodrade kÀngor just nu - eller ocksÄ Àr det det...

Men jag ville faktiskt köpa dessa fina kÀngor i vintras men kunde inte hitta nÄgra i min storlek. Jag letade pÄ stan och pÄ Vagabonds hemsida men de fanns inte i stl 38. Tydligen missade jag att leta hos Ellos, för det var dÀr de fanns som det visade sig. Dessutom fanns de pÄ rea, till att börja med 30% men med en extra 40% rabatt blev det bara 503kr i slutÀndan. Och eftersom jag misstÀnker att det förr eller senare kommer en vinter igen sÄ Àr det OK att köpa vinterkÀngor Àven i april.

Och nu har de kommit och Ă€r bĂ„de snygga och sköna. Ser redan fram emot nĂ€sta vinter...😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event pÄ Akademikliniken

  Jag har mĂ„nga gĂ„nger gĂ„tt förbi Akademikliniken och funderat pĂ„ om jag inte borde gĂ„ in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...