fredag 2 augusti 2019

Plötsligt händer det!


Jag tror det knappt själv men jag kom faktiskt iväg till gymmet efter lunch idag! Enligt min statistik var senaste gången jag var där februari 2018. (Jisses!) Men, som sagt, idag var det iskallt i helvetet och grisar kunde flyga. Jag hade mest tänkt styrketräna och bara värma upp 10-15 minuter på crosstrainern men det var så skönt att svettas ordentligt att jag inte kunde sluta, så det blev mest kondition och bara några enklare övningar. Jag får ta lite styrka nästa gång i stället. Om man går efter mina beräkningar baserat på historiska fakta så blir det väl någon gång i oktober nästa år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...