onsdag 21 augusti 2019

Teater och tacos


Vi blev inbjudna på publikrepetition av Har du blivit född? på nya Östgötateaterns nya experimentscen X-scenen och gick dit med låga förväntningar och en viss bävan.

Men det var faktiskt riktigt roligt! Det var mer som en revy med en samling sketcher och många skratt. Skådespelarna fick ta ut svängarna ordentligt och det märktes att de har haft jättekul under arbetet med uppsättningen.



Innan föreställningen träffades vi för en BT (Before Theatre) på relativt nya Cabo Taqueria. Eftersom det var Taco-tisdag fick det bli självklart bli ... - tacos.

Kolla den söta, lilla Mini-Margaritan i bakgrunden!

Vissa av oss (inga namn!) beställde in churros med vit- och mörk chokladsås till efterrätt. Jag är inte jätteförtjust i churros men såserna var goda.


Och så måste jag chatta med någon snart jag kan använda den här suveräna förkortningen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...