onsdag 18 september 2019

Skoskydd






Min arbetskamrat Anneli hade köpt två par skoskydd i plast och upptäckte att hon nog bara behövde ett par, så jag fick erbjudande om att köpa det ena paret.

Jag har sett reklam för dem (på TV?) och faktiskt funderat på om det var något för mig så när jag fick frågan så slog jag till. De är inte jättesnygga, precis, och det är ett h-vete att ta på dem (för att inte tala om att ta av dem igen!) men de tar inte jättemycket plats och de skyddar väldigt bra när det regnar enligt Anneli.



Så det var ju synd att jag inte hade dem redan igår när jag cyklade hem från jobbet i ösregnet! Men nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...