söndag 27 oktober 2019

Ny dusch

Mitt duschmunstycke verkar inte har klarat av att jag har varit borta i tre veckor. När jag skulle duscha så sprutade det vatten från alla håll och stänkte ner hela badrummet. Däremot kom det knappt tillräckligt med vatten för att kunna skölja schampo ur håret ur själva munstycket. Jag har försökt få ordning på det hela veckan men det verkar som om någon packning har torkat så jag begav mig till Clas Ohlson för att köpa någon gummipackning eller nåt sånt. (När jag inte vet var saker finns börjar jag alltid på Clas Ohlson) Jag hittade inget som såg ut som det jag behövde men däremot hade de en hel dusch med munstycke och slang och hela baletten för 99kr, så jag köpte det i stället.


Och nu kan jag äntligen duscha utan att blöta ner hela badrummet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...