fredag 6 december 2019

Snögubbar med selfie

På vägen ner till The Lamp igår passerade vi en av ljusinstallationerna i stan - familjen Snögubbar som i år har flyttat från Hamnbron till Trappan.


De är jättefina! Och eftersom Ulrika var med och hon har svart bälte i selfies så fick det bli ett foto med gubbarna i bakgrunden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...