fredag 13 december 2019

Vinterljus

I avsaknad av snö får man göra vad man kan för att lysa upp mörkret lite och det lyckas faktiskt kommunen med! På vägen hem från konserten igår var jag tvungen att stanna och beundra vårt vackra rådhus och dess ljusspel.



Och nästan hemma fick jag äntligen se vad det är för vackert jag ser från min balkong om kvällarna. Man har installerat en ljussvan i fontänen i Folkparken.


Den var faktiskt fin även i dagsljus men då syntes den inte lika bra.


Och skulle vi få några flingor snö till jul också (högst otroligt, dock) så blir det nog ännu vackrare med de fina ljusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...