måndag 13 januari 2020

Yoga på jobbet


Vår yogalärare på jobbet har dragit till Bali eller nåt på flera månader och lämnat oss stackare i sticket, så vi började fundera på om vi kunde göra något själva. Anneli hittade en extern dvd-spelare och jag har ju massor av yoga-dvd:er hemma, så vi testade om vi kunde funka.



Det såg faktiskt riktigt lovande ut, så vi ska nog ha en försöksomgång under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Outfits v25

En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...