onsdag 5 februari 2020

Årets vinterdag?


Årets första (och enda?) snö är här! Det täcker inte riktigt marken men man får vara tacksam för det lilla. Hoppas vi får lite mer (Kiruna hade fått 169 cm snö - gissa om jag är avundsjuk!)

Och har ni sett vad fin min (Ja, min! Den syns från mina fönster så den är min!) svan är även i snö och dagsljus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Niclas matskola, lektion 3

Sista lektionen i Niclas matskola för terminen och på menyn stod Potatispaté med dubbelpanerad kycklinginnerfilé och paprikasås. Magister Ni...