torsdag 5 mars 2020

Masai-fantast

Jag börjar bli en riktig Masai-fantast - jag insåg det när jag stod i kassan inne på Sandströms och killen där sade "Du gillar verkligen Masai, du!" Då gick det upp för mig att jag ju faktiskt gör det.

Det finns flera anledningar till det. För det första så får jag alltid gå ner 1-2 storlekar när jag handlar Masai - och det är ju alltid trevligt. För det andra gillar jag att alla plagg alltid har fickor. Och för det tredje så gillar jag att de ofta är färgglada och mönstrade och att färgen inte tvättas bort efter några tvättar.

Den här gången köpte jag dock inga färgglada kläder utan höll mig till svart.

Till att börja med ett par underbart mjuka rutiga byxor för 450kr (899kr).


Och en väldigt svart tunika för 500kr (999kr)


Och tillsammans blev de ju faktiskt en outfit också! Hela outfiten 949kr (1898kr).


I övrigt kan man väl säga att det går sådär för min föresats att inte köpa mer kläder förrän sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...