onsdag 15 april 2020

Karantänfynd

Eftersom jag inte har en massa teaterföreställningar, konserter och andra aktiviteter att roa mig med om kvällarna nuförtiden, så har jag vänt blicken inåt - in mot lägenheten, alltså - och börjat rensa lite i skåp och lådor. Och i garderoben, naturligtvis! Jag har varit riktigt duktig och rensat ut en hel del som ska förpassas till någon begagnat-butik så fort jag kommer iväg till dem.

Tyvärr innebär det ju att man dels upptäcker vad man saknar i garderoben och dels att man har tid att surfa omkring på olika nätshopping-sajter och hitta nya fynd, så antagligen kommer jag ur den här krisen med ännu mer kläder än när jag började rensa!

Det senaste fyndet att anlända var den här härligt soliga Boomerang-tröjan från ZooVillage. Den kostade 300kr, nedsatt från 999kr - så det var ett riktigt fynd.


Och eftersom jag verkar ha snöat in på gult för tillfället så lär det dyka upp mer paket med den färgen framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...