måndag 1 juni 2020

Hemshopping

Det är ju inte bara kläder man kan köpa online och nu när man är hemma dagarna upptäcker man annat att lägga pengar på. Jag har passat på att uppdatera både badrummet och sovrummet.

Till att börja med blev jag lite sugen på att köpa nya gästhanddukar och hittade de här på Ellos. De kostade 149kr för 2 st.


Efter att jag fick hem dem blev jag så nöjd med dem att jag bestämde mig för att köpa till både handdukar och badhanddukar. Det gick på 768kr totalt men det finns ju alltid någon rabattkod man kan använda sig av på Ellos så det blev 729,30 till slut.

De är i samma färg och nyans som gästhanddukarna, det är ljuset som får dem att se annorlunda ut.
Efter att ha förnyat badrummet flyttade jag upp i sovrummet och beställde en ny kudde och ett svalt kudde- och täckeset från Hemtex. De skulle egentligen ha gått på 998kr totalt men det var ju rea så det slutade på 398kr i stället - mycket bättre! 😊


Och slutligen... jag hade bestämt mig för att jag ville ha vita lakan i sängen men det var lättare sagt än gjort. Det verkar inte vara inne just nu så jag hade ett sjå att hitta någonstans där de fanns. Dessutom avskyr jag örngott med vingar så det gjorde det ännu svårare.

Till slut hittade jag i alla fall vita satinlakan med örngott utan vingar på Nolhaga Hem och kunde andas ut (och sova gott!). Jag tror det var någon slags rea där också för påslakan, underlakan och fyra örngott gick på 631kr, vilket får betraktas som ett fynd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...