söndag 9 augusti 2020

Cykeltur i värmen

Att ge mig ut att cykla 7 kilometer i 30 graders värme var kanske inte den bästa idén jag har haft men jag gjorde det i alla fall.

Faktum är att det inte kändes så varmt så länge man cyklade eftersom det fläktade lite skönt. Men sen när man stannade och tog en liten paus - då kom svetten! Jag var inne lite hastigt på Kicks, Ingelsta och letade efter ett rea-fynd (som var slut!) och svettades så mycket att tjejen där gick och hämtade ansiktsservetter att torka av mig på åt mig...

Men skönt var det i alla fall och värmen ute var inget emot ugnshettan i lägenheten när jag kom hem igen. Måtte denna värmebölja sluta snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...