onsdag 2 september 2020

Fika på stan

Nu när vi alla är tillbaka i selen igen efter semestrarna men fortfarande jobbar hemifrån så är det viktigt att se till att träffas ändå. Så idag bestämde Maria, Anette och jag oss för att ta vår eftermiddagsfika på Jollas. För min del blev det te med en jättegod varm macka med kyckling.


Och vägen tillbaka till jobbet gick via Åhléns, där jag hittade den här fina rutiga kepsen för 60kr (199kr).

Och när jag skulle hänga upp den hemma på min överfyllda keps- och sidensjalhängare kom jag ju på att jag även har gjort ett nytt sidensjalfynd. Den är tyvärr inte så stor, mer näsduk än halsduk, men den är söt! Och den kostade bara 30kr istället för 299kr, så i värsta kan jag använda den som näsduk 😉 (Faktum är att när jag köpte näsdukar senast så kostade de mer än 30kr/st!)

Jag tror den kommer att bli jättesnygg till min nya keps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...