tisdag 13 oktober 2020

Återförening


Äntligen har jag återförenats med Sofia framför teven igen! Jag har ju haft problem med en lårmuskel som har värkt i snart två månader och som (antagligen) har påverkat ryggen också, så jag har inte vågat göra mycket annat än att promenera och cykla lite. I början testade jag gränserna genom att t ex gå i skogen och träna ändå men då blev det bara värre efteråt. Men nu har jag inte behövt Ipren-tabletter eller Voltaren-gel på mer än en vecka och dåkänner jag mig tillräckligt bra för att våga mig på att ta i lite.

Egentligen hade jag tänkt återförenas redan igår men då hade elaka typer lagt in en massa möten så det hanns inte. Kanske lika bra, för idag var det rörlighet i stället för styrka så jag kunde känna efter lite mer.


Nu håller alla tummarna för att jag inte vaknar upp med värk i morgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...